Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Γρανίτα φράουλα



Ήμουν περίπου 9 -10 ετών. Τα σχολεία είχαν κλείσει για καλοκαίρι και εγώ περνούσα την Α περίοδο των διακοπών στη γιαγιά, στη γιαγιά μου όπως συνηθίζω να λέω αφού η αγάπη ήταν μεγάλη και από τις δυο πλευρές.
Εκεί ήταν και η ξαδέρφη μου, η Νατάσα, 2-3 χρόνια μεγαλύτερη από μένα. Ένα απόγευμα, είχε μία πρόταση να μου κάνει, "φτιάχνουμε γρανίτα φράουλα" μου είπε; Εννοείται πως δεν αρνήθηκα. Το επόμενο πρωί, εκείνο το ζεστό πρωινό του Ιουνίου, απολαύσαμε τη γρανίτα φράουλα. Με διπλό καλαμάκι!

Μοιράζομαι μαζί σας τη συνταγή αυτή, τη νόστιμη, εύκολη και γρήγορη. Μπορεί να τη φτιάξει παιδί της Γ δημοτικού (με προσοχή στο μπλέντερ) άρα και ο πιο αρχάριος ενήλικας!!! Απλώς τολμήστε το...

Και ξεκινάμε...

Υλικά

1κιλό ώριμες φράουλες
1/2 κιλό ζάχαρη
1λίτρο νερό
Χυμό από 2 μέτρια λεμόνια

Πλένουμε τις φράουλες, αφαιρούμε το κοτσάνι και κόβουμε στα τέσσερα.
Τοποθετούμε λίγες - λίγες στο μπλέντερ και πολτοποιούμε. Σε ένα μπωλ βάζουμε το νερό, τη ζάχαρη και το χυμό λεμονιού. Ανακατεύουμε ελαφρά. Συμπληρώνουμε και τον πολτό φράουλας και ανακατεύουμε ελαφρά.
Τοποθετούμε στην κατάψυξη και αφήνουμε να παγώσει για 1-2 ώρες. Μετά βγάζουμε από την κατάψυξη και χτυπάμε με το μίξερ χειρός. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία άλλες 2 φορές.








Σερβίρουμε σε ποτήρι με διπλό καλαμάκι !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου